BREEZE Ship Design

Westcon Yards inngår milliardkontrakt

Westcon Yards har signert ein kontrakt på 1,3 milliardar kroner, som skal gi nytt kabelleggingsskip for Taiwan. Kontrakten sikrar ferdigstillinga av eit avansert konstruksjonsfartøy med kabelleggingskapasitet.

Publisert

Ifølgje ei pressemelding frå Westcon Yards, 3. desember 2025 kjem det fram at konsernet har signert ein kontrakt for ferdigstilling av eit konstruksjonsfartøy som skal brukast til kabellegging for DFO i Taiwan. Kontrakten har ein verdi på om lag 1,3 milliardar kroner, og prosjektet omfattar arbeid både ved Westcon sitt verft i Florø, og ved verftet i Ølen.

 

Fartøy med byggnummer 168

Det aktuelle skipet har byggnummer 168 og er eit såkalla CLV-fartøy, noko som betyr at det er konstruert for kabelleggingsarbeid. Fartøyet er 130 meter langt og skal utrustast med utstyr som er utvikla for tunge operasjonar til havs. I pressemeldinga går det fram at skipet får ein 250-tonns NOV-kran og ein kabelkarusell med kapasitet til 4.000 tonn under dekk. Skipet skal òg ha lugarkapasitet til 130 personar, slik at det kan operera med stort mannskap om bord.

Trygve Solaas, verftsdirektør Westcon Yards, Florø

 

Arbeidet startar i Florø

Skroget til fartøyet blei påbegynt i Canada i 2008. Det ligg no ved Westcon sitt verft i Florø, og det er her prosjektet startar opp utan opphald. Ifølgje pressemeldinga vil skipet bli dokka sommaren 2026, før det blir slept til Westcon Yards i Ølen for ferdigstilling. Dermed blir prosjektet delt mellom dei to anlegga, med ulike arbeidsfasar på kvar stad.

Det kjem også fram at fartøyet skal leverast i første kvartal 2027. Det betyr at arbeidet vil strekka seg over fleire år og involvera tilsette ved begge verfta. Kontrakten sikrar dermed aktivitet fram til skipet kan overleverast til kunden i Taiwan.

 

— Førjulspresang

Pressemeldinga inneheld ein kommentar frå Trygve Solaas, verftsdirektør ved Westcon Yards i Florø. Han peikar på at kontrakten er ein fantastisk førjulspresang for alle som er knytte til verfta i Florø og Ølen. Han understrekar at marknaden er prega av tøff konkurranse, og seier at tildelinga av kontrakten bekreftar verksemda si konkurransekraft. Vidare fortel han at dei ser fram til å ferdigstilla skipet saman med kollegaene i Ølen.

Fartøyet skal utstyrast med ei batteriløysing. Denne vil bidra til redusert drivstofforbruk og lågare utslepp. Dette er ei teknisk oppgradering som inngår i prosjektet og som skal gjera fartøyet meir miljøvenleg enn det som elles ville vore tilfelle.

Powered by Labrador CMS