E134 deler Ølensvåg sentrum og skapar utfordringar på fleire frontar. Eit par tiår har gått utan at ein ny sentrumsplan er vedtatt. Ein undergang ved E134 blir no trekt ut for å ivareta mjuke trafikantar. Foto: Jon Edvardsen
E134 deler Ølensvåg sentrum og skapar utfordringar på fleire frontar. Eit par tiår har gått utan at ein ny sentrumsplan er vedtatt. Ein undergang ved E134 blir no trekt ut for å ivareta mjuke trafikantar.
Gangfeltet ved krysset til Statoil og Kiwi har vore tema i fleire år. Det vil bli fjerna.
Gangfeltet ved krysset til Statoil og Kiwi har vore tema i fleire år. Det vil bli fjerna.
Krysset mellom E134 og Bjoavegen har kø i den såkalla makstimen, og grensa for kapasitet vil vere nådd før Rogfast står ferdig.
Krysset mellom E134 og Bjoavegen har kø i den såkalla makstimen, og grensa for kapasitet vil vere nådd før Rogfast står ferdig.

Undergang på gang

Trafikale løysingar har stått i stampe i Ølensvåg i mange år. No er ein bit for mjuke trafikantar avklara ved at det blir undergang ved Omega.

Publisert Sist oppdatert

Undergangen er plassert på eit raskare spor ved at den er tatt ut som ein eigen reguleringsplan, og er ikkje lenger knytt til planen for resten av sentrum som har vandra i systemet i svært mange år.

Løysinga betyr at det ikkje blir gjennomført andre tiltak i trafikkbildet i denne omgangen.

Men Ølensvåg får altså ei sikker kryssing av europavegen som deler bygda i to.

Hei!
Du må ha eit aktivt abonnement for å lese vidare.

Eksisterande kunde?

Logg inn her

Har du ikkje abonnement?

Bli abonnent

Powered by Labrador CMS