Simen Løland Aarskog, Konserndirektør Privatmarked Sør i Sparebanken Vest. Foto: Eivind Senneset for Sparebanken Vest
Simen Løland Aarskog, Konserndirektør Privatmarked Sør i Sparebanken Vest.

Tidlegare Etne Sparebank-kundar fekk problem med pålogginga

Sparebanken Vest si overtaking av Etne Sparebank har ikkje gått smertefritt for kundane. Sist veke fekk fleire utfordringar med pålogginga.

Publisert Sist oppdatert

Konserndirektør personmarknad sør i Sparebanken Vest, Simen Løland Aarskog, stadfestar at fleire kundar sist veke opplevde problem med innlogging til nettbank.

— Det er alltid kundar som treng hjelp med BankID, og det kan være fleire årsaker som ligg bak. Denne veka er det framfor alt tidelgare kundar i Etne Sparebank som har ringt oss, og me har heldigvis klart å hjelpe dei aller fleste, seier Aarskog.

Deaktiverte avtale

Hei!
Du må ha eit aktivt abonnement for å lese vidare.

Eksisterande kunde?

Logg inn her

Har du ikkje abonnement?

Bli abonnent

Powered by Labrador CMS