Konsernsjef Haugaland Kraft i Pablo Barrera (t.v.), prosjektleiar i Fagne Robert Rogge og dagleg leiar i Kraftmontasje Øystein Søraas tok dei første spadetaka i den nye kraftlinja. Foto: Irene Mæland Haraldsen
Konsernsjef Haugaland Kraft i Pablo Barrera (t.v.), prosjektleiar i Fagne Robert Rogge og dagleg leiar i Kraftmontasje Øystein Søraas tok dei første spadetaka i den nye kraftlinja.
Frå venstre: Ragna Stakland Svela frå Norconsult, Idunn Andreassen Ervesvåg frå Norconsult, anleggsleiar Per Dag Fivelstad, direktør i Fagne Ingrid Therese Tjøsvold, dagleg leiar Kraftmontasje Øystein Søraas, konsernsjef Haugaland Kraft Pablo Barrera, anleggsleiar Ingvald Miljeteig, prosjektleiar Fagne Robert Rogge og grunneigarkontakt Arvid Kåre Seldal markerte byggestart i Ølen.
Frå venstre: Ragna Stakland Svela frå Norconsult, Idunn Andreassen Ervesvåg frå Norconsult, anleggsleiar Per Dag Fivelstad, direktør i Fagne Ingrid Therese Tjøsvold, dagleg leiar Kraftmontasje Øystein Søraas, konsernsjef Haugaland Kraft Pablo Barrera, anleggsleiar Ingvald Miljeteig, prosjektleiar Fagne Robert Rogge og grunneigarkontakt Arvid Kåre Seldal markerte byggestart i Ølen.

Første spadestikk for ny kraftlinje

Utstyrt med spade og med eit breitt smil om munn kunne prosjektleiar i Fagne, Robert Rogge, saman med konsernsjefen i Haugaland Kraft setja spaden i jorda og markera arbeidsstart for den nye kraftlinja i Vindafjord.

Publisert Sist oppdatert

Bygging av ei ny 36 kilometer lang kraftlinje i Vindafjord og Tysvær er i gang. Onsdag kunne leiinga i Haugaland Kraft, Fagne og entreprenørselskapet Kraftmontasje saman med representantar frå Norconsult markera byggestart for første del den nye kraftlinja med start like ved Ølen transformatorstasjon. For direktør i Fagne var dette ein etterlengta dag.

— Me treng linja for å få kraft ut av dalen. Mykje av linjenettet er bygd på 60-talet så dette er modent for utskifting, seier direktør i Fagne, Ingrid Therese Tjøsvold og er glad for at arbeidet er i gang.

Den nye linja vil i hovudsak gå langs eksisterande trase med unntak av enkelte område. Totalt skal det byggjast 141 nye master i stål som erstatning for dagens 437 master i tre og betong. Byggeprosjektet er delt inn i to, der dei 39 første mastene er venta å vera på plass neste sommar, medan heile linja er venta å stå ferdig i 2027.

Hei!
Du må ha eit aktivt abonnement for å lese vidare.

Eksisterande kunde?

Logg inn her

Har du ikkje abonnement?

Bli abonnent

Powered by Labrador CMS