Fleire callsenter bruker vanlege mobilnummer når dei ringer i samband med sals- og marknadsføring. Nkom presiserer no at dette ikkje er lov. Foto: Emilie Holtet / NTB / NPK
Fleire callsenter bruker vanlege mobilnummer når dei ringer i samband med sals- og marknadsføring. Nkom presiserer no at dette ikkje er lov.

Styresmaktene presiserer: Ulovleg for telefonseljarar å ringe deg med vanleg mobilnummer

Det er ikkje lov for telefonseljarar å ringe deg med åttesifra mobilnummer. No ber Nasjonal kommunikasjonsmyndigheit bransjen om å stramme inn.

Publisert Sist oppdatert

Det er ikkje lov for telefonseljarar å ringe deg med åttesifra mobilnummer. No ber Nasjonal kommunikasjonsmyndigheit bransjen om å stramme inn.

Mange seljarar har ein i lengre periode brukt vanlege mobilnummer for sals- og marknadsføringssamtalar, skriv Nasjonal kommunikasjonsmyndigheit (Nkom) i ei pressemelding.

Det bryt med regelverket. Derfor har Nkom sendt ut ei presisering til aktørar i mobilmarknaden som deler ut mobilnummer.

Dette er viktig for tilliten til norske nummer, seier seksjonssjef Inger Vollstad i Nkom.

– Vanlege mobilnummer skal ikkje brukast av callsenter. Når mobilnummer i aukande grad blir brukte til sal og marknadsføring, blir tilliten svekt til norske nummer og skepsisen blant folk aukar. I tillegg er talet på norske mobilnummer avgrensa, seier Vollstad.

Ifølgje Vollstad er det enkelte callsenter som ofte byter mobilnummer for å unngå filter og blokkeringar, og det er dette som Nkom no vil til livs.

Desse verksemdene må no nytte 5-sifra nummer, 815-spesialnummer eller fasttelefonnummer.

(NPK)

Powered by Labrador CMS